Slabeste rapid cu antrenamentul TABATA!

sddddxxzxxx

Slabeste rapid cu exercitii simple sub structura protocolului TABATA, adica 20 de secunde lucrezi, 10 secunde ai pauza si executi in total 8 serii.

Cum faci asta? Simplu!

Ti-am pregatit un antrenament complet, structurat pe 2 seturi: Setul CARDIO si setul STRENGTH!

Fiecare set contine doua exercitii pe care le lucrezi alternativ. ( Exemplu: 20 secunde lucrezi geno si urmatoarele 20 de secunde flotari)

Setul CARDIO 1: Up & Down + Burpees  (8 serii / 20 de sec / 10 secunde pauza / 1 minut pauza intre seturi)

Setul STRENGTH 1: Flotari + Ramat cu gantere (8 serii / 20 de sec / 10 secunde pauza / 1 minut pauza intre seturi)

Setul CARDIO 2: Jumping Jack + High knees (8 serii / 20 de sec / 10 secunde pauza / 1 minut pauza intre seturi)

Setul STRENGTH 2: Biceps curl + Push press (8 serii / 20 de sec / 10 secunde pauza / 1 minut pauza intre seturi)

Setul CARDIO 3: Squat jump + Lounge jump (8 serii / 20 de sec / 10 secunde pauza / 1 minut pauza intre seturi)

Setul STRENGTH 3: Squat press + Lounge (8 serii / 20 de sec / 10 secunde pauza / 1 minut pauza intre seturi)

Setul CARDIO 4: Plank jump + Mountain climbers (8 serii / 20 de sec / 10 secunde pauza / 1 minut pauza intre seturi)

Setul STRENGTH 4: Crunch + Leg raise (8 serii / 20 de sec / 10 secunde pauza / 1 minut pauza intre seturi)

Setul 5: Plank (8 serii / 20 de sec / 10 secunde pauza / 1 minut pauza intre seturi)

Antrenamentul dureaza 45 de minute si pot sa garantez ca este foarte eficent deoarece este testat de mine. Daca vrei sa fie cu adevarat eficient, iti recomand sa respecti structura, sa faci toate exercitile la capacitate maxima si faci acest antrenament de 2 ori pe saptamana.

Iti doresc spor la TreABATA si daca ai nelamuriri, nu ezita sa ma contactezi.

Nu uita, nici o zi fara sport!

 

1 Comment