HOME WORKOUT. 4 exercitii pentru abdomen

15

Hey! Este luni si mi se pare un moment bun sa incepem sa ne intarim muschii abdominali, oblici si lombari. Pentru a face asta, ti-am pregatit 4 exercitii pe care poti sa le faci acasa.

Citeste si lucreaza!

1. Plank side jump – Executa 20 de repetari (duci genunchii cat mai aproape de cot, printr-o miscare controlata)

2. Side plank / Hips up – Executa minim 10 repetari pe fiecare parte ( umarul trebuie sa fie exact deasupra incheieturii; lasa bazinul cat mai jos si ridica-l)

3. Side plank / Leg up – Executa 20 de repetari pe fiecare parte ( bazinul trebuie sa ramana sus pe tot parcursul exercitiului)

4. Reverse plank – Executa minim 10 repetari pe fiecare picior. (indoaie coatele, lasa bazinul jos, du genunchiul spre piept si strange abdomenul, iar pe ridicarea bazinului intinde piciorul inainte)

Cat trebuie sa faci aceste exercitii sa fie eficiente? Pai trebuie sa faci exact numarul de repetari pe care l-am specificat mai sus. Dupa ce ai terminat un exercitiu, faci pauza 15-20 de secunde si poi il faci pe urmatorul. Dupa ce le-ai terminat pe toate, stai 1minut si apoi repeta exercitiile de minim 2-3 ori. Pentru a fi cu adevarat eficient trebuie sa repeti exercitiile cel putin de 2 ori pe saptamana.

Spor la treaba si, daca le incerci, te rog sa lasi un comentariu sa imi spui daca le-ai simtit bine.

 

3 Comments