Antrenament TRX

Cel mai bun exercitiu pentru spate si umeri

IMG_6163Ti-am pregatit un antrenament TRX complet pentru partea superioara a corpului.

De ce TRX? Pentru ca este un antrenament functional, cu propria greutate a corpului si este mult mai benefic decat antrenamentul clasic cu greutati. Oricine se poate antrena cu coardaTRX, deoarece se poate controla atat nivelul de rezistenta cat si cel de dificultate. Este un antrenament perfect atat pentru reabilitare cat si pentru un program de fitness intensiv.

TRX-ul mai are avantajul de a se utiliza oriunde, fiind adaptabil atat la sala, cat si in parc sau acasa.

Programul pe care l-am pregatit, se axeaza in mare parte pe partea superioara a corpului. Iti recomand sa faci o incalzire generala de 10 min (banda de alergare, bicicleta, etc) inainte de a incepe antrenamentul.

1.TRX Row – Incepatori (4 serii/10-15 repetari) si avansati (4 serii/10 repetari)

2. TRX Chest Press – Incepatori (4 serii/10-15 repetari) si avansati (4 serii/10 repetari)

3. TRX Chest Flyes – 4 serii/10 repetari

4. TRX T Fly – 3 serii/10 repetari

5. TRX W Fly – 3 serii/10 repetari

6. TRX Biceps Curl – 3 serii/10 repetari

7. TRX Biceps Clutch – 3 serii/10 repetari

8. TRX Triceps Extensions – 3 serii/10 repetari

9. TRX Triceps Kick Back – 4 serii/10 repetari

10. TRX Power Pull – 4 serii/10 repetari

11. TRX Crunch – 4 serii/10-15 repetari

12. TRX Pike – 4 serii/10-15 repetari

13. TRX Oblique Crunch – 4 serii/10 repetari

Nicio zi fara sport! Enjoy! 🙂

No Comments