Cum iti poti lucra abdomenul in 8 minute!

biss

PicsArt_1420546336131

Fiind perioada de dupa sarbatori, majoritatea oamenilor cauta programe sau exercitii pentru abdomen.

Nu mai cauta nicaieri! Iata cum iti poti lucra abdomenul in 8 minute!

Structura este foarte simpla.

Ai 9 exercitii, lucrezi 30 de secunde si ai 10 secunde pauza!

 

1. Metabolic crunch – 30 de secunde pe fiecare parte + 10 secunde pauza

2. Crunch – 30 secunde + 10 secunde pauza

3. Alternative leg raise sau Legs raise – 30 secunde + 10 secunde

4. Lateral Crunch – 30 de secunde pe fiecare parte + 10 secunde pauza

5. Lateral Plank + Qblique Twist Plank – Aceste 2 exercitii le combini (15 secunde primul – 15 secunde al doilea) ca sa obtii 30 de secunde de lucru pe fiecare parte + 10 secunde pauza

6. Scorpion Abs – Duci genunchiul la cotul opus si apoi il duci peste celalalt picior si atingi solul. Executi 30 de secunde pe fiecare parte + 10 secunde pauza

7. Mountain climbers – lucrezi 30 secunde + 10 secunde ai pauza

8. Plank forearms-hands – lucrezi 30 secunde + 10 secunde ai pauza

9. Plank – mentii pozitia 30 de secunde

Tot circuitul dureaza 8 minute! Bineinteles ca daca doresti rezultate mai bune, nu ajunge sa lucrezi doar 8 minute si trebuie sa faci 2 sau 3 serii.

Incearca sa faci acest circuit de 2 ori pe saptamana pentru rezultate optime.

Am si solutii pentru cei care sunt incepatori sau nu pot sa execute exercitiile de mai sus:

– poti modifica timpul de lucru din 30 de secunde in 20 de secunde

– poti sa inlocuiesti exercitiile pe care nu le poti executa cu unele mai simple ( Tot de abdomen!!)

– poti sa pastrezi timpul de lucru (30 secunde) si poti creste timpul de pauza la 15 secunde.

 

Acestea fiind scrise si vazute, iti doresc nicio zi fara spor(t) !!!

Da SHARE pe pagina ta de facebook daca iti place articolul! 🙂

 

No Comments