Purtam verde vara asta ? Ce ziceti?

Haideti sa incercam Smoothiul Verde !!! Sa va spun eu de ce 🙂

Cea mai buna modalitate de a-ti lua  portia de antioxidanti si fitonutrienti dintr-un mic dejun gustos cu gust de kiwi, banane, spanac, mar, spirulina, mango sau ananas!

Cel mai cautat si apreciat smoothie, datorita aportului bogat de vitamine si minerale, pe care le aduce organismului, este cel verde.

Mai mult, daca este consumat cu regularitate ( doua sau trei ori pe saptamana ) reduce pofta de dulciuri si ne ajuta sa pierdem cateva kilograme in plus.

Trebuie sa tii seama de faptul ca, smoothie-urile sunt depurative, deci nu trebuie consumate zilnic !

Beneficiile smoothie-ului verde :

  • detoxifiere;
  • regleaza presiunea arteriala;
  • hidratarea organismului;
  • digestie usoara;
  • aport ridicat de nutrienti, fibre, fitonutrienti, vitamine si minerale;

Un mic dejun normal nu are de cele mai multe ori nici macar 10% nutrientii pe care ii are un smoothie verde !

Va las mai jos varianta mea de smoothie verde!!!

  • 100-150 ml apa
  • o mana de baby spanac (sursa bogata de minerale, vitamine si fitonutrienti)
  • 1 kiwi (contine cea mai multa concentratie de Vitamina C, bogat in flavonoide si minerale)
  • 1 mar verde, taiat cubulete (merele nu au grasimi si nici colesterol)
  • 1 banana (bogata in fosfor, vitamine,  potasiu si fibre)
  • 1 lingurita spirulina (sursa bogata de proteine vegetale, minerale si vitamine)
  • 1/2 avocado (continut de Vitaminele B6, C, E, si K, betacaroten, luteina, seleniu, potasiu si acizi grasi omega 3)
  • stevia dupa gust pentru indulcire (eu nu am folosit, este foarte gustos fara)

 

Adaugati toate ingredientele in blender pe setarea cu cel mai mare nivel, nu mai mult de 1 minut jumatate.

Gata!!! Sper sa va placa si voua smoothie-ul verde.

Bucura-te de beneficiile smoothie-urilor verzi! 🙂

 

 

No Comments