Nu exista “Voi incepe de maine”!

Cand vine vremea sa mananci corect si sa incepi sa faci exericitii, nu exista “Voi incepe de maine”. Maine este boala (V. L. Allineare)

Coborând de pe canapea și luând parte în activitatea fizică regulată este unul dintre cele mai importante lucruri pe care le puteți face pentru a vă asigura că rămâneți sănătosi.

Adulților li se recomandă să efectueze cel puțin 150 de minute de activitate fizică cu intensitate moderată în fiecare săptămână pentru a obține beneficii substanțiale pentru sănătate și să crească la 300 de minute pentru beneficii mai mari.

Sa ai o viata sanatoasa nu trebuie sa fie o provocare pentru nimeni.

Functioneaza pe acelasi principiu ca si alte lucruri in viata: pe masura ce practici ceva cat mai mult, cu atat devine mai usor de facut!

Miscarea poate promova spiritul de echipă și autodisciplina!!!

Exercițiul regulat vă poate ajuta să vă controlați greutatea, să vă consolidați oasele și mușchii și să vă reduceți riscul bolilor cardiovasculare si a diabetului de tip 2 .

Gaseste exercitii sau sporturi care te atrag si practica-le constant. Incearca sa faci sport de doua, trei ori pe saptamana.

O viata sanatoasa inseamna miscare!

Acestea fiind spuse, să devii activ nu este ușor. Pentru mulți, găsirea și lipirea unei rutine de antrenament poate fi copleșitoare.

Dacă nu sunteți obișnuit să lucrați, este posibil să nu știți de unde să începeți sau să aveți dificultăți în găsirea motivației de a vă menține.

Chiar dacă esti un atlet desavarsit, există un munte de noi tendințe, de exerciții , de cursuri de intensitate mare pana la fitness funcțional.

Mai mult, miscarea vă îmbunătățește starea de spirit, sănătatea mintală, mobilitatea și capacitatea de a îndeplini sarcini, precum și cresterea șanselor de a trăi mai mult.

Tu singur iti alegi modul in care vrei sa traiesti. Insa daca vrei sa duci o viata lunga si frumoasa, raspunsul este unul singur: Miscare!

 

No Comments