Exerciții pentru începători !

Exercițiu pentru începători ! Cei mai mulți dintre noi, probabil, aud  frecvent ca exercițiile sunt cel mai bun instrument cu, care trebuie să  luptăm împotriva obezității, a unor tipuri de cancer, a diabetului … lista continuă și continuă.

 Ce tipuri de activități ar trebui să facem? Cum „modelam” un program de exerciții care se potrivește cu viața, obiectivele si programul nostru ?

Este întotdeauna o idee bună să vă reamintiți despre toate lucrurile uimitoare pe care le poate face exercițiul fizic și mental. Nu numai că ajută la reducerea angajamentului de care aveți nevoie pentru a vă ridica în fiecare zi și pentru a vă muta corpul.

Lucrul minunat despre exercițiu este că nu ai nevoie de prea multe pentru a beneficia de o viata activa si sanatoasa. Chiar și câteva minute pe zi de activitate fizica vă pot îmbunătăți sănătatea și bunăstarea. Iată câteva beneficii importante care te pot ajuta daca ai o activitate fizica sustinuta:

  • pierderea in greutate;
  • reducerea stresului;
  • ameliorarea simptomelor depresiei și anxietății;
  • reduceți riscul bolilor de inimă și al anumitor tipuri de cancer;
  • vă dau mai multă energie;
  • vă ajuta să dormiți mai bine;
  • creșterea densității osoase;
  • întăriți inima și plămânii;
  • îmbunătățiți calitatea vieții;
  • vă îmbunătățiți încrederea;
Chiar dacă este doar o plimbare de cinci minute, vă veți îmbunătăți sănătatea și veți face ceva bun pentru corpul vostru.

Există câteva principii de bază care guvernează lumea exercițiilor și cunoașterea acestora vă poate ajuta să configurați și să manipulați diferitele componente ale antrenamentului.  FITT este o modalitate ușoară de a vă aminti variabilele de exercitare pe care le puteți manipula pentru a evita plafonarile și pentru a vă menține corpul provocat:

• Frecvență

• Intensitatea

• Timp

• Tip – tipul de exercițiu pe care îl faceți (de ex., de alergare, de mers pe jos etc.)

Schimbarea oricăror dintre aceste variabile la fiecare patru până la șase săptămâni vă poate ajuta să păstrați acel efect de formare.

Rezistența progresivă (principiul de suprasarcină)

Pentru a vă îmbunătăți puterea, rezistența, trebuie să creșteți progresiv frecvența, intensitatea și timpul antrenamentelor. O modalitate simplă de a vă stimula corpul este să încercați diferite activități. Dacă vă plimbați în mod normal pe banda de alergare, încercați să mergeti si pe bicicleta, care va folosi mușchii diferiți și vă va permite să ardeți mai multe calorii. Dacă ați făcut bicepscurls cu gantere, schimbați-vă la barbell.

Specificitate

Acest principiu este exact ceea ce pare. Înseamnă că antrenamentele voastre ar trebui să fie specifice obiectivelor dorite. Dacă încercați să îmbunătățiți orele de curs, trebuie să vă concentrați pe antrenamentele de viteză. Dacă obiectivul vostru principal este pur și simplu sănătatea, fitnessul și pierderea în greutate, trebuie să vă concentrați asupra puterii corporale totale, a cardio-ului și a unei alimentații sănătoase. Asigurați-vă că pregătirea voastra corespunde obiectivelor propuse.

Odihna și recuperarea

În timp ce ne concentrăm adesea pe obținerea cât mai multor exerciții fizice, odihna și recuperarea sunt, de asemenea, esențiale pentru atingerea obiectivelor dorite, de scădere în greutate sau punerea unei mase musculara, asigurați-vă că nu lucrați același mușchi timp de două zile la rând pentru a oferi corpului timpul necesar pentru odihnă și recuperare. Având toate aceste elemente, ele va ofera un program echilibrat de exercitii care vă ajuta să vă construiți forța și rezistența, în timp ce lucrați la flexibilitate, echilibru și stabilitate .

Cardio intareste inima si plamanii, creste rezistenta si arde calorii, ceea ce va ajuta sa slabiti. În timp ce trebuie să păstrați mereu un program cardio care se potrivește cu nivelul vostru de antrenament, orientările generale pentru exercițiile cardio includ: un antrenament moderat intens de 30 minute pe zi (3,4 ori/saptamana) dar pentru scaderea in greutate, este posibil sa aveti nevoie de 60 pana la 90 de minute de activitate cardio.

Motivați-vă să faceți activitate fizica sustinuta!

Deși este important să cunoașteți  principiile de baza ale exercitiilor, cel mai important pas în a începe o rutină este explorarea ideii este motivație. Fără asta, toate sfaturile din lume nu vă vor face niciun bine.

Motivatia trebuie sa existe in fiecare zi!!!

Va la mai jos cateva sfaturi pentru a incepe un program de antrenamente 🙂

  • Amintiți-vă de obiectivele voastre de scădere în greutate;
  • Gândiți-vă la un eveniment viitor pentru care va pregătiți (o nuntă, o vacanță, etc.);
  • Luați în considerare cantitatea de energie pe care o veți avea pentru a face mai multe lucruri;
  • Imaginați-vă cât de relaxați vă veți simți după un antrenament;
  • Promite-ți o recompensă pentru finalizarea antrenamentului (ceva sanatos !!!);
  • Amintiți-vă că acest antrenament este necesar pentru atingerea scopului dorit;
No Comments