Mancati sanatos!

A healthy outside stars from de inside ” – Robert Urich

 A mânca sănătos nu este întotdeauna ușor, dar angajarea într-o dietă sănătoasă poate fi una dintre cele mai inteligente decizii pe care le luați vreodată. De ce? Nu numai că puteți mânca bine și vă puteți simți mai bine, și vă poate economisi bani pentru costurile viitoare de sănătate. Chiar dacă intenționați să „mâncați sănătos”, știind exact ce înseamnă acest lucru poate fi o provocare.

A manca bine, de asemenea, înseamnă a consuma rar alimente care au un conținut ridicat de zahăr, grăsimi saturate și sodiu. Acestea sunt incluse cele mai multe alimente fast-food, sucuri de calorii complete, snacks-uri procesate cum ar fi chips-uri și biscuiți, și orice cu mai multe miligrame de sodiu decât există calorii într-o porție.

Ceea ce mâncați are un impact asupra creierului vostru, inclusiv părțile care reglează starea de spirit. Deși nu există un singur aliment care să acționeze ca un antidepresiv dovedit, menținerea stabilității zahărului din sânge printr-o nutriție obișnuită și corectă vă va ajuta să vă simțiți mai bine în general în majoritatea zilelor.

Alimentele bogate în vitamine și minerale, cum ar fi fructele, cerealele integrale și legumele, au fost asociate cu un risc global mai scăzut de depresie, la fel ca alimente bogate în grăsimi omega-3, cum ar fi nuci, somon și alti pești grași.

Mâncarea sănătoasă poate reduce și stresul.

Atunci când corpul vostru este într-o stare de stres cronică, acesta rupe proteinele pentru a se pregăti pentru luptă, dar anumite alimente au capacitatea de a atenua nivelul de cortizol, hormonul de stres.

Unele studii au constatat că consumarea alimentelor cu acizi grași omega-3 și magneziu poate contribui la reducerea nivelului de cortizol. Consumul unei diete bogate în proteine, inclusiv pește și lactate, poate ajuta la restabilirea depozitelor de proteine ​​și la menținerea nivelului scăzut al cortizolului.

Varianta mea de a manca sanatos – un mic dejun delicios !

  • 1 felie paine integrala cu seminte
  • branza de vaci cu putina ceapa verde
  • 1 ou fiert
  • valeriana
  • rosii cherry
  • 1/2 grapefruit

         Sper ca v-am facut pofta 🙂 !

                                                                      Întotdeauna sa ai un plan!!!

Este ușor să  „cazi ” in momeala 🙂 meniului restaurantului când îți este foame și totul arată bine. Nu trebuie să comandați pieptul de pui la grătar, cu legume aburite, care ar fi plictisitor. Comandați ceea ce doriți, dar echilibrați masa cu restul zilei .

Dacă știți că ieșiți pentru o cină cu friptură și cartofi, mergeți ușor la carne și amidon la prânz. Asigurați-vă că se potrivesc, de asemenea, nu uita de cereale integrale, fructe, legume, nuci și semințe în alte mese și gustări în acea zi. În felul acesta, o bucată de friptură nu vă va deraia dieta și veți pleca fericit.

 

No Comments