BICEPS. 3 exercitii esentiale

In timp ce imi antrenam bratele astazi, m-am gandit ca n-ar fi rau sa fac, special pentru voi, acest articol. Va poate fi de folos. Am facut asadar un antrenament pentru brate si am lucrat cele doua grupe musculare: biceps si triceps.

Structura antrenamentului? 3 exercitii a cate 4 serii, atat pentru biceps cat si pentru triceps, un antrenament care nu dureaza mai mult de o ora.

In acest articol va prezint doar cele 3 exercitii esentiale de biceps:

1. Flexia bratelor cu bara dreapta: 4 serii (fiecare serie cate 8-12 repetari)

PicsArt_1399552992061

 

 

 

 

 

 

 

2. Flexia bratelor cu gantere: 4 serii (8-12 repetari pe fiecare bratPicsArt_1399553156915)

 

 

 

 

 

 

 

3. Flexia bratelor la cabluri: 4 serii (8-12 repetari)

PicsArt_1399552934895

 

 

 

 

 

 

Repetarile si seriile se fac in functie de obiectivul vostru si in functie de antrenamentul bicepsului. Puteti sa combinati antrenamentul de biceps cu exercitii pentru piept, spate, triceps. Daca nu, puteti ramane doar la biceps.

Daca va place articolul, voi pregati si alte articole, cu antrenamente pentru alte grupe musculare, exercitii pe care eu le fac zilnic. 🙂

Spor la treaba. Si nu uita, nicio zi fara sport!

 

2 Comments