Cum poti sa lucrezi tricepsul!

 

Salutare! In timp ce ma antrenam, m-am gandit sa fac niste poze, sa fac un articol despre cum poti sa lucrezi tricepsul. Poate acest articol te ajuta sau te inspira.

Daca lucrezi la antrenament biceps-triceps, recomandarea mea este sa incepi cu exercitiile de triceps pentru ca este grupa mai mare din cele doua si chiar daca obosesti bicepsul, tot vei mai avea energie pentru exercitiile de biceps. Dar nu este o regula, fiecare face cum simte ca este mai eficient pentru el.

Un exemplu de plan de antrenament pentru triceps:

triceps 2

1. Flotari pentru triceps (Triceps dips) 

Acest exercitiu il consider ca fiind de baza si este un exercitiu pentru cei avansati, deoarece trebuie sa iti ridici propria greutate a corpului si trebuie sa ai destula forta pentru a putea face asta.

Mod de executie: Te lasi in jos pana faci un unghi de 90 de grade intre brat si antebrat si te ridici intinzand complet bratul.

Executa 4 serii: 12-10-10-8 repetari

 

 

triceps 42. Flotari la aparat (Triceps press)

Este varianta pentru incepatori a exercitiului de mai sus, dar este foarte eficient si pentru cei avansati daca pun greutate mare.

Mod de executie: Lipeste spatele de spatarul aparatului si impinge manerele in jos pana intinzi complet bratele. Blocheaza miscarea in pozitia finala si revino lent.

Executa 4 serii: 12-12-10-10 repetari

 

 

Triceps 33. Extensia bratelor cu bara

Este un exercitiu foarte bun care nu trebuie sa lipsesca din antrenamentul tricepsului. Recomandarea mea este sa nu fortezi cu greutate foarte mare pentru ca pune o presiune mare pe articulatia cotului si risti sa te accidentezi grav.

Mod de executie: Lasa bara lent pana in dreptul fruntii si apoi impinge complet bratele. Incearca sa ai la fiecare repetare unghiul de 90 de grade intre brat si antebrat. Uita-te la poza!

Executa 4 serii: 10-10-10-10 repetari

Triceps 14. Extensia bratelor la cabluri cu priza inversa.

Este un exercitiu foarte bun la finalul antrenamentului, deoarece izoleaza foarte bine muschiul triceps.

Mod de executie: Stai usor aplecat si cu spatele drept, mentine coatele intr-o pozitie fixa si trage in jos pana intinzi complet bratele.

Executa 4 serii: 10-10-8-8 repetari

In acest articol ti-am prezentat un exemplu de antrenament. Bineinteles, sunt mai multe exercitii pe care poti sa le faci, dar pe care ti le voi arata in alte articole.

Daca ti-a placut acest articol despre triceps, te rog sa ii dai SHARE!

Nicio zi fara sport!

 

No Comments