Arderea grasimii – Exercitiu Miraculos: „Plank”

arderea grasimii cu plank

Arderea grasimii acasa se mai poate face si prin exerciul de plank. Statul in plank necesita putere si rezistenta in abdomen, spate si trunchi. Este unul din cele mai bune exercitii de baza pentru arderea grasimii , imbunatatirea echilibrului si  a posturii.

Plank- ul a devenit unu dintre cele mai populare exercitii pentru arderea grasimii din corp deoarece functioneaza si lucreaza mai multe grupe musculare simultan.

plank ajuta la arderea grasimii

“Plank” sau plansa pe romaneste, este un exercitiu miraculous pentru arderea grasimii din punctul meu de vedere.

De ce spun asta? Este un exercitiu foarte eficient pentru CORE si iti intareste fibrele musculare din profunzime care te ajuta la postura corpului si la absolut orice miscare in orice plan.

Cateva din beneficiile acestui exercitiu:

  • Un abdomen tonifiat – arderea grasimii abdominale

Planking-ul ajuta la imbunatatirea muschilor interiori si obtin baza pentru un abdomen plat. Arderea grasimii devine mai usoara odata de muschii interiori sunt mai antrenati.

  • Imbunatateste echilibru si postura – arderea grasimii

Acest exercitiu te va ajuta sa mentii o statura corecta lucrand muschii de care ai nevoie: spate, piept, umeri, abdomen si gat. Daca il faci regulat, te vei putea indrepta si vei putea mentine o postra corecta.

  • Flexibilitate – arderea grasimii din corp

“Plank” ajuta de asemenea cresterea flexibilitatii in grupele musculare posterioare.  Mușchii din jurul umerilor, claviculei, si omoplatilor se vor extinde și întinde (o zonă care primește adesea puțină atenție), cat si chiar arcurile picioarelor si degetele de la picioare.

  • Reduce durerile de spate – arderea grasimii de pe solduri

Acest exercitiu ajuta prin intarirea muschilor trunchiului care, la rândul său, ajută la reducerea durerii de spate.

  • Imbunateste starea de spirit – arderea grasimii viscerale

Cu fiecare exercitu de fitness ne imbunatatim starea de spirit, iar plankul nu face exeptie. Acest efect il resimtim odata cu arderea grasimii viscerale iar tensiunea eliberata in urma acestui exercitiu te va face sa ai o stare mai buna.

Este foarte simplu de executat dar nu pot sa spun ca este foarte usor. 🙂

Cand executi acest exercitiu vreau sa fi atent la cateva detalii pentru arderea grasimii :

  • picioarele sa fie perfect intinse
  • fesierii incordati
  • abdomenul incordat
  • spatele drept
  • coatele sa fie exact sub nivelul umerilor

ATENTIE!!! Daca ai probleme cu spatele, cu zona lombara si simti o presiune pe coloana care iti provoaca dureri, incearca sa ridici fundul mai sus de nivelul spatelui. Daca si asa te doare rau, mai ai o varianta in care stai in plansa cu genunchii pe sol.

Este un exercitiu pe care il poti executa oriunde doresti pentru arderea grasimilor acasa, nu doar la sala.

plank ajuta la arderea grasimiiIncearca sa il repeti zilnic si de fiecare data sa incerci sa iti depasesti timpul de executie. Daca azi ai facut 3-4 serii de 30 de secunde, maine incearca sa stai 35 sau 40 de secunde. Cand ajungi sa mentii cel putin 3 minute in pozitie de plansa, inseamna ca esti pe drumul cel bun si muschii tai din profunzime sunt destul de antrenati.

Recomandarea mea este sa integrezi acest exercitiu zilnic, indiferent de tipul antrenamentului pe care il faci pentru arderea grasimii.

NU UITA!!! Durerile de spate apar atunci cand muschii care iti sustin coloana nu sunt antrenati, asa ca te invit sa incerci acest exercitiu si sa imi scri un comentariu in care imi spui cat de mult rezisti in aceasta pozitie.

Nicio zi fara sport!

22 Comments